.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذخایر خونی در مازندران کاهش شدید یافته است
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به کاهش شدید سطح ذخایر خونی در استان گفت: تداوم این وضعیت مراکز درمانی را دچار چالش می کند.

به گزارش شمال نیوز، ذوالفقار تقوی گفت: با گرم شدن هوا و اوج گیری مجدد کرونا مراجعات مردم به مراکز انتقال خون استان به شدت کاهش یافته و در تمامی گروهای خونی با کاهش مواجه هستیم.

وی از کاهش شدید سطح ذخایر خون و فرآورده‌های خون در استان خبرداد و گفت: به دلیل اوج گیری مجدد کرونا و گرمای هوا، انتقال خون مازندران با کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان برای اهدای خون روبرو شده است و در صورت ادامه دار بودن این روند، ۵۰ مرکز درمانی استان با چالش جدی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به طول عمر محدود خون و فرآورده‌های خون گفت: از مردم نوعدوست مازندران می‌خواهم در این شرایط خاص بیماران و نیازمندان به خون را فراموش نکنند و با حضور مستمر در پایگاه‌های انتقال خون استان، به یاری بیماران نیازمند به خون بیایند.

تقوی افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون مازندران در بالاترین سطح رعایت می‌شود و داوطلبان اهدای خون از این بابت نگرانی نداشته باشند.

انتقال خون مازندران با داشتن ۱۴ مرکز ثابت و سیار اهدای خون تأمین نیاز خون و فرآورده‌های خونی ۵۰ مرکز درمانی استان را برعهده دارد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.